משרהמנהל/ת מחלקת תכנון, בקרה ופיתוח JB-84
אזורתל אביב
פרטים נוספים
האגודה למען החיילת מגייסת מנהל/ת מחלקת תכנון, בקרה ופיתוח

  • ניהול תחום תכנון, בקרה ופיתוח פעילות האגודה למען החייל
  • חבר/ה הנהלת הארגון, שותף.פה בקביעת אסטרטגיה ובתהליכי קבלת החלטות.
  • כפיפות למנכ"ל האגודה למען החייל הגוף התפעולי
  • המשרה בבית החייל ת"א, נדרשות נסיעות ברחבי הארץ
  • הארגון מפעל חיוני, נדרשת חובת נוכחות.
  • המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
התפקיד כולל :
  • א. תכנון ובקרה – תוך עבודה עם מחלקות בארגון לצורך איסוף מידע, בניית דוחות ובקרה
    על משימות משותפות.
     בניה וביצוע תהליכי תכנון ובקרה ארגוניים – שותפות בתכנון תכנית עבודה ארגונית
    שנתית ורב שנתית, יישום ומעקב אחר תכניות עבודה חוצות ארגון, כולל עדכון סטטוס,
    זיהוי צווארי בקבוק ומעקב אחר עמידה בביצוע משימות לפי לוחות הזמנים המוגדים.
     תכלול העבודה מול צה"ל וארגונים זכאים נוספים, אחריות על בניית גרף הפעילות הארגוני
    ברמה שנתית ורב שנתית- בדגש על ניהול גרף הפעילות של מתקני האירוח בארגון, קביעת
    סוגי הפעילות, שותפות בתמחור סוגי הפעילויות
    השונות, ניתוח המשאבים וההתאמות הנדרשות, מעקב אחר אחוזי תפוסה, ניהול גרף
    המתקנים בשעת חירום.
     בקרה ומעקב על תהליכים – בנייה וביצוע תהליכי בקרה שוטפת על תהליכים ארגוניים,
    מעקב אחר קבלת החלטות ועמידה ביעדים )תכנון מול ביצוע(, זיהוי פערים ומתן התראה
    על סטיות והצעת פתרונות לשיפור התהליך.
     שיפור מתמיד של תהליכי עבודה – ייזום והובלת פרויקטים לשיפור וייעול תהליכי עבודה
    וזרימת משימות בין מחלקות שונות, תוך התאמה לאסטרטגיה של הארגון.
     הכנת דוחות ניהוליים – הכנת דוחות מצב ודוחות ביצוע למנהלים, והצגת מידע מדויק ואמין
    כבסיס לקבלת החלטות.
    ב. פיתוח עסקי, זיהוי הזדמנויות חדשות לפעילות בהתאם לנהלי הארגון וביצוע התקשרויות
    מתאימות בכל תחומי פעילות הארגון.
    ג. מדידת ביצועים – הגדרת יעדים מדידים ובניית מדדים להצלחה עבור תכניות ומחלקות
    הארגון, לצד ניתוח תוצאות והצעת שיפורים להמשך.
    ד. מעקב אחר סיכונים – זיהוי וניהול סיכונים תפעוליים תוך בניית מנגנוני בקרה לניהול
    אפקטיבי של הסיכונים.
    ה. אחריות ניהולית על פעילות בית החייל תל אביב )ניהול עקיף של בית החייל (

דרישות התפקיד:

  • ניסיון של 5 שנים לפחות בתפקיד דומה – בארגון עסקי/ציבורי/עמותה
  • תואר אקדמאי רלוונטי.
  • יכולת אנליטית גבוהה בניתוח נתונים, והסקת מסקנות אופרטיביות לפעולה כולל הכנת
    מצגות.
  • ניסיון בעבודה עם מערכות ניהול נתונים וכלים לדיווח.
  • ניסיון בהובלת פרויקטים ניהוליים מורכבים
  • הבנה בתחום המדידה והערכה.
  • היכרות עם המערכת הצבאית – יתרון
  • יכולת עבודה תחת לחץ ועמידה בתאריכי יעד
  • יכולת בעבודה עצמאית, hands on
  • גמישות מחשבתית וחשיבה יצירתית, יסודיות והבנה מערכתית ברמה גבוהה.
  • יכולת עבודה מטריציונית )ניהולית( ומול ריבוי ממשקים פנים וחוץ ארגוניים
  • מיומנות בין אישיות גבוהות, יכולות עבודה בשיתוף פעולה, יחסי אנוש מעולים וכולל עבודה
    עם מהלים בכירים.
משרהמנהל.ת שיווק ופיתוח משאבים - JB-79
אזורתל אביב
פרטים נוספים

אנו מגייסים מנהל.ת שיווק ופיתוח משאבים לעבודה מעניינת בליבת העשייה הארגונית!

  • ליווי תהליך אסטרטגי של בניית תחום השיווק ופיתוח המשאבים באגודה לרבות מבנה ארגוני של תחום השיווק.
  • פיתוח תחום גיוס המשאבים בארגון
  • בניה ויישום של אסטרטגיית שיווק לארגון ואפיון צרכים שיווקיים אינטגרטיביים של הגוף המגייס והגוף התפעולי, פיתוח משאבים ויצירת אפיקי גיוס חדשים ובכללה תוכנית עבודה מותאמת ליעדי הארגון.
  • ניהול תחום היח"צ, הדיגיטל והמיתוג.
  • ניהול צוות עובדים (ישיר ומטריציוני)

דרישות התפקיד:

  • ניסיון של 5 שנים לפחות בתפקיד דומה בהנהלה בכירה – בארגון עסקי/ציבורי/עמותה – יתרון
  • היכרות עם עולם השיווק בעמותות- יתרון
  • ניסיון מוכח בעולמות הדיגיטל השונים
  • ניסיון מוכח בעבודה מול ספקים מקצועיים בתחום והיח"צ
  • ניסיון עבודה מול ממשקים בצה"ל, דובר צה"ל והפעילות הצהלית- יתרון
  • היכרות עם עולם הפילנתרופיה וגיוס משאבים – יתרון
  • ניסיון בניהול צוות שיווק
  • יכולת עמידה מול קהל, storytelling
  • שפות- עברית, אנגלית- חובה שפות נוספות- לא יזיקו.
  • תואר אקדמאי רלוונטי.

משרהמנהל.ת חשבונות ראשי.ת - JB-78
אזורתל אביב
פרטים נוספים
האגודה למען החייל מחפשת, מנה"ח ראשי/ת לניהול תחום הנה"ח באגודה ובחברות הבנות.

התפקיד עם הרבה עניין ומשמעות, הכולל אפשרויות קידום וכולל סיוע בניהול ובקרה של העבודה השוטפת במחלקת כספים בכפיפות לסמנכ"ל הכספים.
  • ניהול צוות הנהלת חשבונות – הן באופן ישיר במטה הארגון והן באופן מטריציוני.
  • ביצוע עבודת הנהלת חשבונות עד מאזן (ספקים, לקוחות, גזברות, דיווח לרשויות ועוד)
  • ניהול, רישום וביצוע משימות הנהלת חשבונות
  • פיקוח ובקרה על תקינות הנתונים במערכת הכספית , לרבות פקודות המבוצעות ע"י מנהלי החשבונות.
  • סגירת ספרים בדוחות כספיים רבעוניים ושנתיים
  • ניהול, רישום ובקרה על מערכת תרומות מיועדות.
  • הכנת דיווחים ניהוליים שוטפים, טיפול בסוגיות חשבונאיות ובקרה על תשלומים, ביצוע בקרה וניהול שגרות עבודה במחלקת הכספים.
  • ביצוע ואחריות על משימות נוספות במחלקת הכספים.

דרישות התפקיד:

  • מנהל/ת חשבונות מדופלם
  • השכלה רלוונטית בכלכלה/ מנהל עסקים/ראיית חשבון
  • ניסיון בתפקיד דומה של 4-5 שנים לפחות – חובה
  • נסיון בניהול בקרות על מחלקת הנה"ח
  • נסיון בעריכת דוחות כספיים, הכנת דוחות מס, מאזן ודיווחים לרשויות
  • היכרות עם עולם העמותות –יתרון גדול
  • ניסיון ניהולי קודם- 2-3 שנים לפחות –חובה.
  • ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות – ERP, יתרון לניסיון עם מערכת תפנית ,אקסל ברמה גבוהה, בתוכנות אופיס, יכולת הצגה ניתוח נתונים
  • נסיון בעבודה בארגון הכולל חברות בנות. – יתרון
  • נסיון בעבודה מול סמנכ"ל כספים והנהלה בכירה

משרהאחראי/ת כספים ואדמיניסטרציה ל"מועדון יותר" JB-36
אזורתל אביב
פרטים נוספים
האגודה למען החייל מגייסת אחראי/ת אדמיניסטרציה וכספים ל"מועדון יותר", מועדון הצרכנות וההטבות לחיילים בשירות חובה.
עבודה למען חייל צה"ל עם עשייה חברתית מהמעלה הראשונה בסביבה דינמית ומשפחתית.
– היקף משרה מלאה במשרדי האגודה בתל אביב (בית החייל ת"א)
– ישנה נגישות מלאה בתחבורה ציבורית
– כמפעל חיוני חלה חובת נוכחות
– התפקיד בכפיפות למנכ"ל מועדון יותר
התפקיד כולל:
• טיפול בתקצוב וכספים של מועדון יותר, לרבות בניית תקציב, בקרה על ביצועו, הפקת דוחות, הוצאת דרישות למחלקת כספים להוצאת חשבוניות ללקוחות
• טיפול בגבייה, בקרת תשלומים לספקים ועוד
• טיפול בהסכמי בנקים וחברות אשראי, לרבות בקרה על ההתחייבויות בהסכמים, חידוש תוקף ועוד.
• הכנת דוחות ומעקבים אחר סטטוס בנקים וחברות אשראי
• ניתוח דוחות בפרויקטים שונים כגון פרויקט ביט
• ניהול קופה קטנה, רכש משרדי
• אדמיניסטרציה שוטפת כגון, הוצאת זימונים לדירקטוריון, הכנת מצגות, בקרה ורישום ועוד
• השתתפות באירועי הקיץ בהתאם לצרכי המועדון
• כל משימה נוספת בהתאם לצרכי המועדון
דרישות התפקיד:
• תעודת הנהלת חשבונות סוג 2- חובה
• עבודה שוטפת באקסל
• ניסיון תעסוקתי בהנהלת החשבונות
• שליטה מלאה ביישומי מחשב לרבות כתיבה ועריכת מצגות ומסמכים
• יכולת עבודה דינמית בלוחות זמנים צפופים וריבוי משימות
• יכולת עבודה עצמאית ובצוות
• תקשורת בינאישית מעולה, ראש גדול, יחסי אנוש מצוינים, שירותיות.
• המשרה מיועדת עבור נשים וגברים כאחד
משרהראש תחום בתי עסק ושת"פ - JB-2
אזורתל אביב
פרטים נוספים

האגודה למען מגייסת ראש תחום בתי עסק ושת"פ ל"מועדון יותר", מועדון הצרכנות וההטבות לחיילים בשירות חובה.

– היקף משרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב.
– ישנה נגישות בתחבורה ציבורית.
– עבודה עם עשייה חברתית מהמעלה הראשונה בסביבה דינמית ומשפחתית.
התפקיד כולל:
  • גיוס בתי עסק ורשתות למועדון, לרבות פגישות עבודה, בניית חבילות פרסום מותאמות לבית העסק.
  • שימור בתי עסק ורשתות שבשת"פ עם המועדון, לרבות מעקב אחרי מימושים, הפצת דוחות עסקאות רבעוניים ועוד.
  • עבודה מול חברות האשראי הכוללת: אישורי הסכמים חדשים, קידוד מספרי ספק, עדכונים על פתיחת וסגירת סניפים, בדיקת שיוך מספרי ספקים.
  • חידוש הסכמים מול בתי העסק והרשתות השונות
  • גיוס מבצעים משתנים והנחות להגדלת והעמקת ההטבות לעמיתי המועדון לרבות באירועים מיוחדים כמו: מבצעי חגים, מבצעים עונתיים ועוד.
  • מענה למלש"בים, חיילים, משתחררים והורים, בנושא שיתופי הפעולה וההנחות המועדון במגוון אמצעי ההתקשרות במועדון.
  • ניהול פרויקט ערכות הקד"מ / שי למתגייסים בבקו"מ, גיוס מוצרים, הסכמים, תיאומים וניהול מול הבקו"מ,התחשבנות, דוח הכנסות, בניית תוכנית עבודה, גאנט ועוד.
  • גיוס מוצרים קד"מ עבור חלוקה בערכות שי בפרויקטים שונים כמו: פסח, מצטייני הנשיא, יום סידורים, בחזרה לעתיד, אירועי הקיץ ועוד.
  • ביצוע משימות נוספות בהתאם לצרכי המחלקה

דרישות התפקיד:

  • ניסיון במכירות מול לקוחות עסקיים- חובה
  • ניסיון בעבודה במועדוני צרכנות – יתרון
  • תואר B.A בתחום שיווק או מנהל עסקים – יתרון
  • יכולת הבעה בע"פ ובכתב
  • יסודיות, דייקנות ויכולת לעבודה בתנאי לחץ
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות
  • יחסי אנוש טובים – ניסיון באופיס לרבות excel
משרהאב/אם בית JB-76
אזורתל אביב
פרטים נוספים
האגודה למען החייל מגייסת  לבית החייל תל אביב אב\אם בית .

התפקיד כולל:

  • ביצוע ניקיון ותחזוקה שוטפת של המשרדים והשטחים הציבוריים כגון שטיפת רצפות, ריקון אשפה, ניקוי חלונות וכד'.
  • סיוע למנהלת האירועים בסידור אולמות וחדרי ישיבות לטובת אירועים וכנסים.
  • אחריות על מטבחון העובדים – הכנת והגשת כיבוד לפי הצורך.
  • סיוע בחדר האוכל ברישום וגביית תשלום עבור ארוחות .
  • משימות נוספות לפי הצורך.

דרישות התפקיד:

  • ניסיון קודם בעבודות ניקיון, רצוי במשרדים או מקומות עבודה.
  • יכולת עבודה עצמאית ויסודית, היגיינה ואסטטיות
  • זמינות לעבודה בשעות לא שגרתיות.
  • אחריות, מהימנות ויכולת עבודה בצוות.
  • גמישות והתאמה לדרישות משתנות.
  • ידע בבטיחות ובהיגיינה.
  • יכולת קריאה ,כתיבה בעברית ושימוש מינימלי במחשב
  • בעל/ת אנרגיה ומוטיבציה , יצירתיות ואחריות אישית והכל באווירה משפחתית.
  • כמפעל חיוני בשעת חירום חלה חובת נוכחות
  • המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
  • נכונות לשעות נוספות בהתאם לצרכי הפעילות
  • תחילת עבודה 07:30 עד 16:00 .